Leasing Manager, Areim AB



Etsimme asiakkaallemme Areim Ab:lle Leasing Manageria


Areim AB on riippumaton pohjoismainen kiinteistön omistaja ja rahastonhoitaja. Pääkonttorimme sijaitsee Tukholmassa ja muut toimistomme ovat Helsingissä, Oslossa ja Lontoossa. Näemme mahdollisuuksia haastavissakin kohteissa. Visiomme on sijoittaa kehityksen uusiin tuuliin kestävän yhteiskunnan puolesta ja yli odotusten. Tavoitteenamme on luoda kestävää lisäarvoa kaikille sidosryhmille tasapainottamalla taloudellinen kannattavuus kestävään yhteiskunnalliseen kehitykseen ja ihmisistä välittämiseen. Ja teemme tämän hymyillen.


Leasing Manager rooli ja tehtäväkuvaus


Etsimme Leasing Manageria, joka on aikaansaava, oma-aloitteinen innovatiivinen myyjä, jolla on näyttöä aikaansaannoksistaan. Leasing Manager ottaa innokkaasti vastaan haasteita, viihtyy yrittäjähenkisessä ympäristössä, on tiimipeluri, joka motivoituu tuloksien saavuttamisesta yhdessä muiden kanssa.


Leasing Managerilla on aktiivinen, hyvin organisoitu työskentelyote, hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja laajojen kokonaisuuksien hallintaan. Hän on proaktiivinen, luotettava aikaansaaja, ja tottunut työskentelemään eri projektien kanssa samanaikaisesti. Leasing Manager on positiivisella asenteellaan ratkaisulähtöinen. Hän on vahva ja vakuuttava neuvottelija, ja osaa myös hyödyntää erinomaisia vuorovaikutustaitojaan. Hänellä on kykyä hahmottaa asiakkaan tilatarpeita myös toiminnallisuuden näkökulmasta.


Leasing Managerin toimenkuvaan kuuluu:


• Areimin kohteiden konseptikehitys ja vuokrausstrategioiden luominen yhteistyössä Asset Managereiden kanssa

• Kohteiden tilamarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus yhteistyössä markkinointitoimiston kanssa

• Yhteistyökumppaniverkoston hallinta; välittäjät yms

• Vuokrasopimusten uusiminen ja asiakasviestintä


Tehtäviin kuuluu myös monipuolisesti asiakassuhteiden ylläpitoon ja kehittämiseen, tilamarkkinointiin ja vuokralaishankintaan liittyviä vastuita.


Mitä tarjoamme


Yrityskulttuuriamme kuvastaa yrittäjähenkisyys, sitoutuminen ja vahva tahto viedä bisnestä eteenpäin. Areimilla pääset työskentelemään asiantuntevien ja positiivisten kollegoiden kanssa. Huolehdimme työntekijöidemme terveydestä- ja hyvinvoinnista, ja meille on myös jokaisen Areimilaisen henkilökohtainen kehittyminen tärkeää. Hyvien työsuhde etujen lisäksi (kuten eläke-, ja sairausvakuutukset, kattava työterveyshuolto, hyvinvointituet, vanhempainrahalisä jne.) tarjoamme työpaikan matala hierarkkisessa organisaatiossa, jossa kehityt, ja jossa itsejohtamiseen kannustetaan.

Areim tarjoaa innostavan, itsenäisen ja vastuullisen tehtäväkentän, jossa on erinomaiset mahdollisuudet oman osaamisen kehittämiseen. Osaavat työtoverit jatkuvalla taustatuellaan, modernit työvälineet sekä energinen työympäristö, uusissa viihtyisissä tiloissa Helsingin ydinkeskustassa takaavat monipuolisen ja viihtyisän työympäristön uusine haasteineen.


Mitä hakijalta odotamme?


Tulet olemaan tärkeässä roolissa osana isoa kokonaisuutta ja siksi onkin tärkeää, että omaat hyvät kommunikointi- ja yhteistyötaidot. Olet itsenäinen, haet proaktiivisesti ratkaisuja muuttuvissa tilanteissa ja viet myyntiprosessin määrätietoisesti maaliin tiimin kanssa saumattomasti kommunikoiden.Hakijalta odotamme tehtävään soveltuvaa kaupallista tai teknistä koulutusta. Arvostamme kiinteistöliiketoiminnan monipuolista ammatillistaosaamista ja kokemusta toimitilojen ja liiketilojen vuokrauksesta. Olet jo kerännyt usean vuoden kokemuksen monipuolisesta B2B myynnistä, ja omaat kokemuksen myötä hioutuneita neuvottelutaitoja.


Lisätietoja ja hakemus


Areim tarjoaa monipuolisen roolin yrityksessä, jossa panoksellasi on merkitystä. Työ on täysipäiväinen, tarjoaa kilpailukykyisen palkan ja työsuhde-edut.


Kiinnostuitko tai haluatko lisäinfoa tehtävästä? Ota yhteyttä tai lähetä hakemus ja CV: Carl Nykopp, Talent Hunters Oy, 040-844 9298, carl.nykopp@talenthunters.fi